2013. április 12., péntek

Body Art és Nivea Day

A táncolás mellett nagyon fontosnak tartom, hogy mind koordinációs készségünket, testtudatunkat, állóképességünket, kitartásunkat  fejlesszük és a hastánc mellett egyéb mozgásformával kiegészítsük a "mozgáspalettánkat". Hiszen nem válhat jó táncossá az akiben nincs meg az erő, állóképesség és egyensúlyérzék és aki nem keresi a változatosságot és a folyamatos fejlődés lehetőségét. Ha úgy döntünk, hogy a mozgást, táncot beszeretnénk hozni az életünkben és azt a mindennapjaink részévé tenni, akkor már félig nyert ügyünk van. Hiszen a döntés már megszületett bennünk. Az elhatározáson túl, a tudatosság is számottevő. Tudatosság révén születnek a legjobb döntések. Nincs olyan hogy a legjobb út, az utat mindenkinek magának kell megterveznie. Ami nagy segítséggel szolgálhat és irányt mutathat az a megfelelő önismeret. Önmagunk megismerése nagyon fontos, hiszen így tudhatjuk meg, hogy mik azok a dolgok amik fontosak számunka. Milyen a természetem? Nyugodt vagyok vagy inkább pörgős? Mire van szükségem? Mi kapcsol ki?

Én kiegészítőként a Body Art-ot választottam. A Body Art egy funkcionális tréning, amely a jógából, pilatesből és gyógytornából vesz ki anyagokat, mozdulatokat, különleges hangsúlyt fektetve a légzésre,nyújtásra, lazításra. Az edzések során láthatóan megerősödnek izmaink, tudatosabb életforma alakul ki, több energiánk lesz. Ha kedvet kaptál te is egy újfajta vagyis saját tested megismeréséhez próbáld ki te is, vagy bármi mást, amit úgy érzel, hogy passzolna hozzád, életviteledhez.
Egy pár hónapja még kezdőként reszkettem az órán a kitartott pózokban, most meg már a Nivea Day-en, nagyszínpadon csináltam együtt társaimmal a bemutatót! :)
 

Sok sikert kívánok az útkeresésben!
Viki
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése